Reklamační řád

 Informujeme, že na veškeré výrobky, které prodaváme, se vztahuje dvouletá záruka výrobce zboží. Tolerance rozměru dle výrobce je +/- 5 cm.

Drobná odlišnost v odstínu barvy, zejména způsobená kvalitou fotografie prezentované na internetové prezentaci, je přípustná. Nekteré fotografie látek ukazují strukturu textilů s větší blízkosti.

V případě zájmu o nestandardní provedení detailů nábytku (jiná barva lemovaní, prošívání v kontrastu, jinou kombinaci látek, čalounění spací plochy v potahové látce apod. ) prosíme o kontakt s obsluhou obchodu před zvolením objednávky.

 Záruka se nevztahuje na:

Změny měkkosti/tvrdosti nebo průžnosti polštářů a sedacích částí, které jsou normálním důsledkem opotřebení čalouněného nábytku.  

Peelingový efekt látek - žmokování tkanin.

Migraci barvidel z tkanin, zejména intenzivních barev (červená, černá, zelená, hnědá) a blednutí látek které je způsobeno expozicí nábytku na sluneční světlo nebo vysokou teplotu.

Veškerá mechanická poškození, která vzniklá nesprávným používáním zboží.

Zvlnění (zvrásnění) látek, což je s uplývajícím časem standarní efekt na větších čalouněných plochach nábytku.

Veškerá poškození v důsledku nesprávného užívání, skladování, špatné údržby, nebo provedením oprav neoprávněnými osobami.

Roztržení látky nebo švu vzniklé nesprávným použitím výrobku.  

Barevná odlišnost potahových látek tvořené chlupem a efektem mokré ruky:

 Pro tyto látky je tato vlastnost naprosto běžná. Velikou roli hraje postavení sedací soupravy v prostoru, také úhel pohledu a dopad světla. Nejedná se o vadu produktu, protože při šití je látka otočena tak, aby vždy byla vyříznutá ve stejném položení chlupu. Látky v našem konfigurátoru slouží pouze jako ilustrace. 

 Reklamace se netýká vad, nebo poškození, z důvodů kterých byla cena nábytku v prodejně snížená.

Zodpovědnost za výnos nábytku do bytu, z důvodu jej konstrukce, nebo rozměru nese kupující.

Jak reklamovat zboží z e-shopu?

pečlivě vyplňte „Reklamační protokol

protokol si uložte do počítače

vyplněný protokol odešlete přes naše Kontaktní email: [email protected]

do žádosti připojte fotografie, příp. montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem nebo další dokumenty.