Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Reklamační řád

 Informujeme, že na veškeré výrobky, které prodaváme, se vztahuje dvouletá záruka výrobce zboží. Tolerance rozměru dle výrobce je +/- 5 cm.

Drobná odlišnost v odstínu barvy, zejména způsobená kvalitou fotografie prezentované na internetové prezentaci, je přípustná. Nekteré fotografie látek ukazují strukturu textilů s větší blízkosti.

V případě zájmu o nestandardní provedení detailů nábytku (jiná barva lemovaní, prošívání v kontrastu, jinou kombinaci látek, čalounění spací plochy v potahové látce apod. ) prosíme o kontakt s obsluhou obchodu před zvolením objednávky.

 Záruka se nevztahuje na:

Změny měkkosti/tvrdosti nebo průžnosti polštářů a sedacích částí, které jsou normálním důsledkem opotřebení čalouněného nábytku.  

Peelingový efekt látek - žmokování tkanin.

Migraci barvidel z tkanin, zejména intenzivních barev (červená, černá, zelená, hnědá) a blednutí látek které je způsobeno expozicí nábytku na sluneční světlo nebo vysokou teplotu.

Veškerá mechanická poškození, která vzniklá nesprávným používáním zboží.

Zvlnění (zvrásnění) látek, což je s uplývajícím časem standarní efekt na větších čalouněných plochach nábytku.

Veškerá poškození v důsledku nesprávného užívání, skladování, špatné údržby, nebo provedením oprav neoprávněnými osobami.

Roztržení látky nebo švu vzniklé nesprávným použitím výrobku.  

Barevná odlišnost potahových látek tvořené chlupem a efektem mokré ruky:

 Pro tyto látky je tato vlastnost naprosto běžná. Velikou roli hraje postavení sedací soupravy v prostoru, také úhel pohledu a dopad světla. Nejedná se o vadu produktu, protože při šití je látka otočena tak, aby vždy byla vyříznutá ve stejném položení chlupu. Látky v našem konfigurátoru slouží pouze jako ilustrace. 

 Reklamace se netýká vad, nebo poškození, z důvodů kterých byla cena nábytku v prodejně snížená.

Zodpovědnost za výnos nábytku do bytu, z důvodu jej konstrukce, nebo rozměru nese kupující.

Jak reklamovat zboží z e-shopu?

pečlivě vyplňte „Reklamační protokol

protokol si uložte do počítače

vyplněný protokol odešlete přes naše Kontaktní email: rumanabytek@gmail.com

do žádosti připojte fotografie, příp. montážní návod s vyznačeným poškozeným dílem nebo další dokumenty.

Změnit nastavení cookies