Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Procedura dodání:

Proces doručení se uskutečňuje prostřednictvím  dopravy Ruma Nabytek. Snažíme se, aby doručení Vaší objednávky, bylo snadné a pohodlné.  Doručení se uskutečňuje v nejkratším možném termínu . Doručení všech výrobků se uskutečňuje až k Vám domů, maximálně však na místo, na které může dopravce vjet svým vozidlem. V případě samostatné instalace nábytku budou dodány instrukce. 

Některé produkty jsou doručovány spotřebiteli přímo od výrobce na jednorázové paletě. Paleta, stejně jako v případě krabice a jiných balení, musí být odstraněna odběratelem na vlastní náklady. 

Dodací podmínky

1. Ve většině případů bude doručovatelská společnost kontaktovat kupujícího před doručením zásilky. Ve dne doručení, je příjemce povinen být dostupný na uvedené adrese v objednávce během celého dne, anebo zajistit, aby zásilku v jeho nepřítomonosti mohl někdo převzít. Pokud nemáte tuto možnost, zvolte si během objednávky platnou službu ''doručení na den a čas'' kdy se Vám dopravce přispůsobí. V nepřítomnosti příjemce, zákazník akceptuje náklady na opětovné doručení, nebo převzetí zboží.

2. Případně příjemce může rovněž vydat pokyn k dodání nábytku na souseda nebo jej uložit před vchodem bez podpisu. K tomu je zapotřebí písemné oprávnění, v předstihu e-mailem nebo při komunikaci během telefonického hovoru oddělení služeb zákazníkům.

3. Po dodání by měl příjemce v případě, že obal vykazuje poškození, zkontrolovat všechny předměty, které by mohly být poškozeny spolu s řidičem. Pokud řidič nesouhlasí, doporučujeme zásilku odmítnout a kupující nás musí o této skutečnosti neprodleně informovat.

4. Pokud se příjemce rozhodne přijmout poškozenou zásilku, musí to být oznámeno dodavateli a příjemce musí na skeneru potvrdit škodu (uveďte poškození). Škody způsobené přepravou, které nebyly zaznamenány doručovatelem na žádost zákazníka při převzetí zboží, nebudou přijaty jako platná reklamace. Veškeré nároky kupujícího v tomto ohledu budou zamítnuty.

5. Veškeré výrobní škody/vady by měly být nahlášeny nejpozději do 48 hodin od obdržení zboží odběratelem.

Adresa dodání:

Objednané zboží bude doručeno na Vámi zvolenou adresu, která se může lišit od té, která je uvedena na faktuře, což umožňuje doručení do kanceláře nebo na adresu Vašich přátel. Po zadání objednávky žádáme o kontrolu fakturačních a doručovacích údajů - v případě nemožnosti doručení na Vámi zadanou adresu nemůžeme zaručit bezplatné dodání.

Termín dodání:

Pokud je výrobek na skladě, po dohodě s naším personálem, si může kupující vyzvednout okamžitě ve skladu Ruma nábytek.Zboží, které je skladem a zákazník žádá jeho doručení, zásilka je zpravidla odeslána do 2-4 dnů pracovnich dnu ode dne obdržení platby. Dodací lhůta u zboží na objednávku činí 3 – 14 týdnů, dle charakteru zakázky a možnosti výrobce. U každého zboží v našem internetovém katalogu lze odeslat dotaz na dostupnost zboží ( zda je zboží skladem, nebo jaká je předpokládaná dodací lhůta).Bohužel není možné určit přesný termín dodání. Při objednávce prosíme o uvedení svého telefonního čísla, tak aby Vás kurýrská firma mohla kontaktovat ještě před doručením zboží.  Pokud nebude nikdo přítomen na uvedené adrese, kurýr většinou zanechá vizitku nebo notifikaci za účelem realizace dalšího pokusu doručení.

Balení a dotazy:

V případě jakýchkoliv dotazů nebo speciálních přání týkajících se dodání objednávky prosíme o kontakt. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, tým Zákaznického Centra je Vám k dispozici.

Změnit nastavení cookies